Sejarah aku dengan mantanku

Mei 1, 2009 pukul 7:45 am | Ditulis dalam Cerita Dewasa, Malayu Story | Tinggalkan komentar

Nama aku adalah Erwin (bukan nama sebenar) .aku adalah seorang pelajar ipt dalam negeri dan masih lagi belajar di ipt tersebut. Ana ada seorang gadis dari pantai timur yang mengambil jurusan yang sama dengan aku. Ana adalah seorang gadis yang cantik (cina + melayu) dan mempunyai tubuh badan yang menarik dan satu benda yang buat aku suka kat dia adalah tetek ana. Ana mempunyai tetek yang besar jika nak dibandingkan dengan tubuhnya yang kecil.
Aku mula minat terhadap ana adalah ketika mula-mula mendaftarkan diri di ipt dan kebetulan semasa berbaris waktu mendaftar, ana berada didepanku dan pada ketika itulah aku mula memandang ana dari atas hingga kebawah walaupun dari belakang.Ana memakai baju kebaya ketat pada ketika itu sehingga menampakkan bentuk badannyer yang seksi. Aku mula ghairah bila aku memandang ana dan sejak itu aku mula membayangkan betapa bagus nya dan nikmat jika aku dapat memiliki ana dan melakukan hubungan seks.
Pada satu hari, kami telah ditugaskan untuk membuat satu assigment berkaitan dengan jurusan yang kami pilih. Dalam satu kumpulan mempunyai 3 orang dan aku satu kumpulan dengan ana. Sebelum pergi menyiapkan assignment, aku telah mengajak ana berjumpa dengan alasan untuk membincangkan assignment yang diberikan tanpa pengetahuan sorang lagi rakanku.
‘ana malam nih kita jumpa kat kelas boleh tak.????’
“nak buat apa..??”.tanya ana.
“takder ler .aku ingat nak bincang dengan kau sebelum kita keluar buat assignment nih”
“kalau macam tu ok…pukul 9 malam nih……boleh..??”
“ok gak tuu”
aku sengaja mengajak ana untuk berjumpa dengan aku kat kelas. Ini kerana kelas aku berada dihujung sekali dan tempat dia pun sunyi sikit dan orang pun tak ramai yang lalu.
Tepat pada pukul 8.50 malam aku menunggu ana dikelas dan aku sampai awal pada ketika itu dan aku mula ghairah membayangkan ana yang mempunyai bentuk badan yang menarik itu dan tanpa ku sedari aku mula memegang adikku yang mula bertindakbalas.
Tepat pukul 9 ana pun sampai dan aku mula terpegun melihat ana dengan baju t-shirt ketat sehingga menampakkan kedua belah teteknya yang besar dan memakai seluar track suit. Di muka pintu ana tersengeh melihat gelagat ku yang terpegun melihat dia. Aku mengajak ana duduk di satu meja kecil dan saling mengadap untuk memulakan perbicangan kami, dan sekali lagi aku terkejut apabila ana aku melihat ana sebenarnya tidak memakai colenak sehingga menampakkan kedua-dua putingnyer yang terjojol.
Walaupun begitu aku masih mendiamkan diri lagi. Lebih kurang 10 minit kami berbincang, ana menyedari yang aku sering memandang teteknyer yang besar itu kerana aku begitu asyik memandang tetek ana tanpa mempedulikkan apa yang dibincang kan.
“zul…kau dengar tak apa yang aku cakap tadi..???”
“Errrkkk……errrr dengar….aku dengar….”
“Dah tu pesal kau senyap jer…??’tanya ana.
“ana,,,kau tak pakai colenak ker..???tanya aku
“a`ah…tak pakai kenapa kau tanya..”jawab ana selamba.
Dan tanpa aku sedari aku menarik tangan ana kemeja yang lebih besar dan aku yang dah mula ghairah mencium bibir ana dan ana pun membalas dengan ciuman yang lebih kuat sedikit sambil mengulum lidah ku. Pada masa yang sama tangan aku mula mencari sasaran, dan sasaran ku yang pertama adalah tetek ana. Sudah begitu lama aku idamkan dan baru kini aku dapat, aku meramas-ramas tetek ana yang besar dan mula menegang itu itu dengan semahu-mahunya. Aku mula menanggalkan baju yan ana pakai. Aku menatap puas-puas gunung semanggul ana sambil menggentel-gentel susunya yang pink kemerahan. ana mulai mendengus perlahan.Aku pun menyedut dan menjilat puting ana dengan rakus tetapi perlahan. Teasing kata omputeh. Tangan aku menjalar ke bawah dan menyelak seluar yang ana pakai. Seluar dalam dia dah banjir. Aku gosok cipap ana dari luar sambil menggigit-gigit putingnya. ana makin kuat mendengus. Nafasnya jadi pantas. Aku tak buang masa terus menanggalkan ape yang ada pada tubuh ana. Akhirnya, cipap ana terhidang depan mata aku. Fresh lagi. ana baru cukur pagi tadi. Aku menggosok bibir cipap ana yang berkilat dek air cipapnya. Terus aku attack cipap dia yang botak tu, menjilat, menyedut, menggentel dan mempraktikkan apa saja yang aku pernah tonton dalam cerita blue.ana menggenggam dan menarik rambut aku.
tiba-tiba,ana mengerang begitu kuat sekali dan dia menggelepar macam singa mati
anak. Dia nak sampai! Aku memperhebatkan lagi mainan lidah dan sedutan aku makin kuat dan……… AAHHHH!!!!!!!!!!!!!!………………. ku dihadiahkan limpahan air cipap yang agak pekat, macam air paip ana ni kalau dia cum. Aku menelan segala yang dapat aku minum dan telan. Emmm……yummy! Best! Ana terkulai….dadanya masih berombak. Aku mencium ana di pipi dan di balas ana dengan satu french kiss yang lemah……
Dan setelah lebih kurang 4 kali ana klimaks…aku mula menepatkan sasaran batangku ke cipap ana…ana kembali mengerang dan kali ini lebih kuat lagi..maklum ler ana nih still virgin dan aku pun menujahkan batang ku kecipap ana. Ana mengerang kesakitan..ARRghhhhh!!…zul…sakit sayang…jangan ler kuat sangat..ana mula merayu…..rilek sweet heart…sakit sikit jer…..dan aku mula menolak batangku kedalam cipap ana….argghh…..sedap nyer…..masih ketat lagi dan panas…lama kelamaan..cipap ana lebih banyak mengeluarkan air dan ber tambah licin lagi aku berdayung……
Dalam pada masa yang sama aku menyuruh ana kemut dengan lebih kuat…
i teruskan tikaman i sampai semua 14cm masuk dalam lubang ana. pantat ana cukup nikmat dan panas.
fu*k me! fu*k me! ana mendesah…aku pun apalagi terus lakukan sorong
tarik….ahhh..ahhhh….urghhhh…i mula mendesah. our bodies are
interlocked and we reach to a timely rythm….fu*k me!! give me!!!! ana terus
meminta…ana pun makin semangat dan my movement makin cepat…oh my god!!!
aku pikir aku dah tak boleh tahan!! i’m coming! i’m coming! here it
is!!!….urghhh!!!!….crittt! crittt! crit!!! i pancutkan my cum dalam
pantat ana and ana pun capai klimaks at the same time.
my god!! aku tak penah rasa orgasm macam tu… sampai lima belas pancutan!!!!. aku keluarkan konek aku yang di lumuri cairan mani aku dan ana. aku baring dan ana terus kiss aku dan menjilat jilat konek aku sampai clean..fuuhhh gerek punya
awek!!!.
Selepas 1 jam kami berehat jemari halus ana terus melurut batangku perlahan lahan. Dari atas sehingga kepangkal. Aku sedikit kegelian. batangku mula menegang dan membesar. Terasa begitu nikmat sekali apabila ana melakukan urutan istimewa ke atas batangku. Sesekali bibir ana mencium pipiku, dan ada ketikanya kami berkuluman lidah.Sementara tangannya terus memainkan peranan ke atas batangku.
Aku merehatkan diri dan memejamkan mata, menghayati usapan yang dilakukan.
Lidah ana mula menjelajah ke cuping telingaku. “Ah…. begitu mengasyikkan
sekali” ana mengulum cuping telingaku dan memainkan dengan hujung
lidahnya. Terasa bahang kepanasan dari mulutnya. batangku berdenyut-denyut apatah lagi bila ana memuji zakarku yang mula mengembang dan panas.Air mani yang keluar melicinkan lagi pergerakkan genggaman jemari ana ke atas batangku dan ana terus melancapkan batangku sehingga aku sampai kekemuncak.
Begitu ler pengalaman ku ketika mula-mula melakukan hubungan seks dengan ana dan satu pengalaman yang tak akan aku lupakan.

Tinggalkan sebuah Komentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Buat situs web atau blog gratis di WordPress.com.
Entries dan komentar feeds.

%d blogger menyukai ini: